NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, July 1, 2011

Eksklusif : Lihat Bagaimana PKR Provok Patriot Pemuda!



Lihat video di atas, pihak mana yang dilihat terlebih dahulu mencetuskan provokasi? Semalam Pemuda Patriot datang ke Balai Polis Merchant Square untuk membuat laporan Polis berhubung tuduhan yang dilemparkan oleh Saifuddin Jerawat Batu kononnya Pemuda Patriot mengugut untuk membakar ibu pejabat (dah nak kena lelong dh..) PKR tempoh hari.

Untuk membersihkan organisasi yang diwakili Exco Pemuda UMNO Malaysia iaitu Saudara Lokman Adam bertindak melaporkan kepada Polis serta mencabar Saifuddin Jerawat Batu untuk menyiarkan rakaman kononnya beliau memiliki video yang mengandungi ugutan untuk membakar ibu pejabat PKR kepada rakyat.

Sebenarnya saya sendiri dapat rasakan bahawa tiada satu pun rakaman yang dikatakan mengandungi babak-babak mengugut serta laungan daripada para Pemuda Patriot untuk membakar ibu pejabat mereka.

Siapa tidak kenal Saifuddin Jerawat Batu, ahli sendiri pun dia tipu inikan pula lawan politiknya. Masih ingat dengan kes pemilihan PKR? Di mana Saifuddin menipu ahli-ahlinya untuk mendedahkan hasil laporan penyiasatan pemilihan PKR dalam masa 2 minggu? Kalau lupa mungkin saudara boleh merujuk kepada CheguBard.

Tapi apa jadi dengan laporan itu? Usahkan dua minggu malah dah lebih 2 bulan kertas laporan berkenaan tidak dikemukakan kepada ahli-ahli PKR sendiri. Jadi apa yang Saifuddin Jerawat Batu ini cakap saudara pembaca jangan sesekali percaya. CheguBard pun kena kencing inikan pula kita lawan politik mereka.

Bila sebut pasal provokasi, saya akui AMK atau nama penuhnya Anak Muda Keliru boleh dikatakan agak arif dalam mencetuskan provokasi. Namun dalam masa yang sama bila tercetus kejadian yang panas.

Mereka segera menyorok leher mereka ke dalam ibarat kura-kura. Lihat di minit ke 0.57 bila diterjah "You cakap apa tadi". Lahanat PKR segera mengelak malah berpura-pura tidak mengetahui dengan berkata "cakap apa".

Bila dilihat dari kejadian di dalam video (atas) adakah saudara yakin bahawa perhimpunan BerSHIT akan berlangsung dengan aman tanpa sebarang provokasi dari pengikut mereka?

Apakah jaminan yang mampu diberikan oleh Ambiga Debab bahawa para peserta demontrasi BerSHIT tidak mencetuskan sebarang provokasi kepada kumpulan Patriot, Perkasa dan juga pasukan Polis?

Saya dengan yakin mengatakan bahawa perhimpunan yang bakal diadakan penuh dengan kekecohan dan provokasi!! Silap hari bulan ada yang cedera....




Double Y : Pantaulah suami, isteri, anak, bapa, ibu saudara-mara anda pada 9 Julai 2011. Jangan biarkan mereka dipergunakan oleh BerSHIT...

5 comments:

Anonymous said...

ni kat Tropicana ker?, takpun dekat Balai Polis Tamil Naidu..India Selatan?

Banyak macha jer..

Mohd said...

Tengoklah contohnya bagaimana PKR membuat provokasi dgn berkata2 kesat.
Inilah yg akan berlaku di 9hb Julai nanti. Jurugambar2 upahan Pakatan rakyat sudah bersedia utk mengambil gambar2 utk menunjukkan kekejaman tindakan polis dan juga tindakan Patriot dan Perkasa.
Gambar yg telah disunting akan dipaparkan di dlm internet utk menunjukkan betapa kejamnya PDRM dan Kerajaan BN.

JAKA said...

terus sokong PR dan jatuhka BN dlm PRU.

terus sokong BERSIH.

agenda kafir telah lama dilaksana oleh umno dan bn..bukankah sistem perundangan negara dari lord reid...kenapa nk tuduh PR ade agenda kafir..

negara ini dah lama kafir perundangannya di bawah umno dan bn.

JAKA said...

setengah abad umno memerintah :

melayu makin lemah dan miskin
islam tidak kemana

kenapa tidak usul PM mesti melayu dan islam?

boleh ke umno nak halau semua bangsa lain dari malaysia? konon supaya melayu dna islam saja berkuasa.

hakikatnya pemimpin umnolah pengadai negara...

rakyat bawahan umno dihasut kekalkan umno demi melayu dan islam.

kalau tanpa PR pun, adakah melayu dan islam makin kuat? adakah bangsa asing boleh ditundukkan sentiasa?

kenapa selepas setengah abad, cina india tidak faham islam? kerana umno rasis dan masih trauma dgn 13 mei dan dharurat.. itu saja.

dunia dah berubah...sedarlah melayu umno yg totok

Anonymous said...

JAKA ni mentaliti rendah..jenis manusia yang kurang membaca dan kurang memahami kerana pemikiran telah diselaputi dengan anasir2 serta penipuan tok guru PKR nya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...