NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, July 17, 2011

Chegubard Dahului Malaikat Maut?

Berita mengenai kematian Dr.Lolo Dato Hj. Ghazali meninggal dunia tadi sebenarnya disebarkan oleh pihak dari kalangan mereka sendiri. Orang yang bertanggungjawab mengambil alih kerja malaikat maut ialah Chegubard.

Walhal arwah Dr. Lolo baru sahaja meninggal sebentar tadi, ternyata Chegubard seorang yang pembohong. Kalau mengenai kematian pun mereka sanggup berbohong. Inikan pula mengenai isu-isu serta tuduhan yang dilemparkan kepada kerajaan.

Walaubagaimanapun saya tetap bertanggungjawab kerana tidak menyelidik berita itu terlebih dahulu sebelum mengemaskini berita mengenai kematian arwah.

Oleh hal demikian saya mohon maaf kepada saudara pembaca. Tapi orang yang selayaknya dilanyak adalah Cehgubard, kerana beliau merupakan individu bertanggungjawab menyebarkan berita ini di laman twitternya.


Jadi saudara pembaca, nilailah sendiri manusia bernama Chegubard ini. Berita mengenai kematian tanpa mengesahkan terlebih dahulu beliau bertindak menyebarkannya di laman twitter.

Chegubard nampaknya cuba ambil alih tugas malaikat maut...

 YY : Al-Fatihah buat arwah dan takziah diucapkan kepada seluruh keluarga allahyarham Dr. Lolo.. semoga roh beliau di cucuri rahmat... amin.. 



6 comments:

Anonymous said...

ini mmbuktikan PAS sellau bwk berita BOHONG...

Belum sah..dh p canang sana sini..org selidik dulu barula canang..ini x..mcm PEMIMPIN depa jgk...ikut sedap mulut ja serang kerajaan..padahal..hanya tuhan sj yg tahu..

Green Goblin said...

Al-Fatihah buat Dr.Lolo.Walaupun kita berlainan fahaman dan ideologi,sebagai seorang Muslim,saya mengharapkan semoga roh beliau ditempatkan dalam kalangan para anbia dan solihin.

Mohfi.blogspot milik Mohd Firdaus said...

Al-Fatihah buat Dr.Lolo.Walaupun dari parti UMNO atas dasar agama mengharapkan semoga roh beliau ditempatkan dalam kalangan para anbia dan solihin.

Anonymous said...

Takziah kepada keluarga allahyarhamah Dr Lo Lo. Al-Fatihah

Anonymous said...

Betul ke mamat ni Chegu? Chegu yang mengajar murid di sekolah? Bukan chegu sarkar yang jinakkan singa?

CheguBastard.

Anonymous said...

xkira sapa slah sape betol..korang yg dok komen ni pon ak rsa ptot muhasabah dri,,,sedapnya kate org,,,,semua xkena,,semua salah,,mcm la kita ni betol semua,,klau betol pon dia slah tunjuk la cra baik cikit,,memalukan betol,,,(pesan utk dri sniri gak),,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...