NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, July 10, 2011

Bukti BerSHIT Alat Anwar Ibrahim

Ramai pihak mendakwa BerSHIT gabungan 62 NGO merupakan badan bebas yang ditubuhkan untuk mendesak SPR menjalankan pilihanraya yang bebas dan adil.

Walaupun sudah terbukti bahawa pilihanraya yang dijalankan di negara kita merupakan pilihanraya yang telus dengan menyaksikan kemenangan Pakatan ke atas 5 negeri dalam pilihanraya umum sebelum ini. Sebagai bukti bahawa BerSHIT dijalankan oleh orang berkepentingan dalam Pakatan Rakyat kita lihat dua video ini :



Dengar laungan yang dilaungkan oleh pengikut BerSHIT semalam, jeritan "REFORMASI" dan "Hidup-Hidup Pakatan Rakyat" dua slogan yang dilaungkan mereka. Slogan "Reformasi" adalah slogan yang dilaungkan oleh penyokong Parti Keadilan Rakyat diawal kemunculannya pada tahun 1998.

Kita sambung menonton bahagian kedua pula :



Lagi laungan "Reformasi" juga bergema. Selain itu ada juga laungan "Hidup-Hidup, Hidup Bersih" dan "Takbir".

Namun slogan paling perlu kita fokuskan adalah laungan lembu-lembu ini "Undur-undur, Undur BN". Jelas membuktikan bahawa perhimpunan yang dijalankan semalam tujuan utamanya adalah untuk menentang kerajaan.

Jika BerSHIT benar-benar ikhlas dalam memperjuangkan sebuah pilihanraya kenapa mereka hanya muncul setiap kali penggal pemerintahan semakin hampir dengan pilihanraya?

Perhatian sejarah tahun 2007 di mana kemunculan perhimpunan BerSHIT juga dibuat tatkala semakin hampir dengan pilihanraya.

Selain itu SPR sentiasa menyatakan pintu rundingan sentiasa terbuka dengan mana-mana pihak yang ingin memberi cadangan atau penambahbaikkan terhadap organisasi mereka. Namun kenapa BerSHIT tidak memilih ruang ini untuk berdialog?

BerSHIT juga mungkir janji semalam dengan berhimpunan di jalanraya walaupun sebelum itu Ambabiga menyatakan bahawa mereka akan berhimpun aman di stadium.

Adakah perhimpunan yang dijalankan mereka semalam berlangsung dengan aman?

Terang lagi bersuluh, BerSHIT hanyalah alat Pakatan untuk menyerang kerajaan. BerSHIT tidak ikhlas dalam tuntutan mereka, BerSHIT dipengaruhi oleh pemimpin pembangkang demi kepentingan politik mereka.



YY : Tahniah BerSHIT atas kejayaan semalam, semakin ramai 'silent majority' nyatakan kebencian mereka terhadap korang.. Tahniah!!

1 comment:

AJAI62 said...

Assalam Bro

Dah lama tahu yang bershit tu sebenarnya memang untuk Anwar... So kerajaan kenalah selongkar NGO2 yang sokong bersih tu, usah diberikan sumber kewangan kerajaan (Rakyat) untuk mereka beroperasi... Tak ada makna menolong NGO2 ni, lebih baik bantu ramai rakyat miskin yang memerlukan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...