NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, October 26, 2013

#PRKSgLimau : Mahfuz yang Dulu Bukan yang Sekarang, Dulu Desak Ust. Azizan Letak Jawatan Sekarang?



Terlebih dahulu sama-sama kita sedekahkan Al-Fatihah buat Allahyarham Tan Sri Azizan Razak, semoga arwah ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman.

Tertarik melihat Pesuruhjaya PAS Kedah Mahfuz Omar yang mendakwa BN melancarkan kempen tidak berakhlak dan beradab kononnya Tan Sri Muhyiddin Yassin mengaitkan arwah Ustaz Azizan dalam ucapannya.

Hahaha...

Mahfuz nampaknya cuba meraih simpati kaum keluarga arwah Ustaz Azizan Razak memandangkan kaum keluarga arwah difahamkan menolak calon pilihan PAS kerana turut terlibat dengan Phahrolrazi mengacau urusan pentadbiran negeri Kedah ketika ia di bawah pimpinan Ustaz Azizan. [sini]

Mungkin Mahfuz fikir rakyat di Sg. Limau dan Kedah umumnya  terlalu bodoh sehingga lupa apa yang berlaku sekitar Februari 2012, di mana Ustaz Azizan dikritik dan dikecam hebat orang PAS sendiri.

Malah hubungan mesra arwah dengan BN serta kehadiran arwah dalam program IM4U turut dikecam, sehingga membangkitkan kemarahan penyokong-penyokong Ustaz Azizan yang terdiri dari golongan ulamak.


Penyokong arwah Ustaz Azizan akhirnya mengeluarkan amaran PAS Kedah bakal menerima padah dalam PRU jika terus mengecam Ustaz Azizan Razak. Pergolakkan dalaman PAS Kedah di antara penyokong erdogan dan ulamak antara faktor PAS tewas dalam PRU13 yang lalu.

Ketika isu pergolakkan dalaman PAS hangat diperkatakan, menurut sumber dalaman PAS selain Phahrolrazi, Mahfuz Omar dikatakan turut terlibat dalam mendesak Ustaz Azizan letak jawatan, ia didedahkan oleh beberapa laman blog PAS sehingga Mahfuz tampil membuat penafian.


Tindakan Mahfuz yang mahu TPM mohon maaf kepada keluarga arwah tidak lebih sekadar percubaan untuk menutup kisah lalu serta bimbang memandangkan dalam PRU13, PAS menguasai kerusi DUN Sg. Limau yang mempunyai 19 Pusat Daerah Mengundi (PDM) dengan majoriti 2,774 undi.

DUN Sg. Limau bukanlah kubu kuat PAS sebaliknya rahsia kejayaan PAS mengekalkan kerusi DUN Sg. Limau selama lima penggal sebenarnya disebabkan pengaruh dan rasa sayang penduduk kepada arwah Ustaz Azizan Abdul Razak yang bersikap mesra.

Kini Mahfuz Bean Omar yang dulu bukan yang sekarang...

Dulu cuba nak jatuhkan arwah Ustaz Azizan...

Sekarang Mahfuz jadi sayang kepada arwah...

Hahaha...

Rakyat Sg. Limau  perlu Berani Hijrah kepada BN untuk mengajar puak-puak erdogan dalam PAS Kedah!



YY : Bro Mahfuz hang dah mintak maaf dengan arwah ustaz Azizan dan keluarga arwah ke belum?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...