NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, October 18, 2013

#PemilihanUMNO : Beri Peluang Kepada Calon #TeamPemuda Mengisi 25 Senarai Ahli Majlis Tertinggi UMNO


Senarai di atas pada pandangan saya antara calon-calon terbaik yang perlu dipilih dan diberikan peluang oleh para perwakilan bagi mengisi senarai 25 Ahli Majlis Tertinggi UMNO 2013 -2016 menjelang hari pembuangan undi esok.

Calon-calon dari Team Pemuda iaitu Calon No. 20 Dato Razali Ibrahim, Calon No. 17 Dato Sohaimi Shahadan dan Calon No. 60 Tun Faisal Ismail harus diberikan peluang untuk membarisi senarai majlis tertinggi sekaligus mewakili golongan muda dari pelbagai latar belalakang.

Para perwakilan perlu memberikan ruang kepada tiga calon dari Team Pemuda bagi memastikan misi untuk meremajakan UMNO menjelang PRU14 berjaya dilaksanakan.

Selamat melaksanakan tanggungjawab memilih pemimpin yang berkaliber dan berkebolehan kepada semua para perwakilan.

Arios...!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...