NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Tuesday, August 23, 2011

"Zuraida Kamaruddin...See You In Court" - KDN


KDN mula memberi reaksi terhadap fitnah Zuraida Kamaruddin Ketua Wanita PKR, berhubung dakwaan yang dibuatnya bahawa program 6P yang dilakukan oleh KDN dan Imigresen merupakan medan BN mendaftarkan warganegara mendapatkan pengundi.

Tidak cukup dengan dakwaan tanpa bukti, Zuraida Kamaruddin juga telah memalsukan satu akaum bersumpah. Kononnya 'akuan sumpah' tersebut diberikan kepada PATI-PATI yang didaftarkan dalam program 6P sebelum diberikan taraf warganegara.

Akuan sumpah yang ditaip sendiri oleh anak beranak Zuraida.

Hari ini melalui Timbalan Menteri Dalam Negeri Datuk Lee Chee Leong menyatakan bahawa satu laporan polis telah dibuat oleh Imigresen ke atas Zuraida Mak Lampir di balai polis seksyen 11 Shah Alam, dan selepas ini dimaklumkan satu saman fitnah akan dikemukakan terhadap 'betina' ini.



YY : Zuraida cakap ada bukti... bukti 'akuan sumpah' mcm tu aku boleh taip 10 keping....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...