NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, August 17, 2011

Dan Kini....Malaysiakini & Anwar Ibrahim Kantoi Lagi...


Hahaha...

Tidak serik menipu malaysiakini (baca yahudikini) terus memainkan isu fitnah kepada SPR kononnya wujud kod 00 yang didaftarkan sebagai pemilih dalam Semakan Pemilih SPR.

Isu Mismah telah kantoi tergolek terpelanting sehingga memaksa yahudikini menyiarkan kenyataan dari JPN seharian di bahagian utama. Hari ini mereka ulang tayang lagi skrip yang sama, mengikut laporan yahudikini 3 individu didaftarkan sebagai pemilih menggunakan nombor mykad yang tidak wujud dalam rekod JPN.

Taktik menipu yahudikini rujuk SINI dan disiarkan dalam blog Anwar Ibrahim sebagaimana gambar di atas. Yahudikini mendakwa pagi tadi rekod menunjukkan ketiga-tiga individu tersebut berdaftar sebagai pemilih dalam semakan secara talian laman web SPR.

Berapa bayaran untuk photoshop skrin yang begitu 'perfect' wahai yahudikini? Oppss.. maaf hasil semakan saya juga kurang 10 minit selepas yahudikini melaporkan isu kod 00 ini mendapati ketiga-tiga nombor yang dinyatakan hasilnya seperti berikut :



Artikel yahudikini disiarkan pada 2.50 pm oleh individu yang sama menyiarkan cerita mengenai Mismah. Saya memeriksa rekod  SPR lebih kurang pada 3.00 pm ketika menyiapkan artikel  petang tadi kes 'lelaki mualaf.

Hasilnya adalah seperti di atas... TIADA DALAM DAFTAR PEMILIH!!!

Yahudikini nak kata SPR tukar lagi ke?

Ptuih.... kantoi lagi...


Hahaha...

Hahahaha...


Hahahahahaha...


 YY : Cuba lagi jangan putus asa...hehehe..!!!

5 comments:

Anonymous said...

Sial punya penipukini tak habis2 menipu mampos sapa yg percaya portal sial ni...!

DEN COMANDO said...

permasalahan yg banyak timbul didalam sistem SPR adalah disebakan 'mole' dan juga talibarut pembangkang yg bekerja dengan SPR...jadi kita kena faham dengan masalah yg dihadapi oleh SPR untuk memastikan rekodnya benar-benar bebas dari sabaotaj pihak tertentu.

Anonymous said...

ALJUBURI TUA HODOH DAN BODOH ..... HERO KAMPUNG MEMPELAM ....

Anonymous said...

macam mane nak cek sendiri r? aku nak cek laaa.. aku jenis yg x mudah caye selagi x tengok ngn mata kepale sendiri.. huhuhu.. aku bnci tol penipu n kene tipu.. mudah2han si penipu mendapat hidayah drpd Allah
((Wahai orang-orang beriman! Jika datang kepada kamu orang fasiq dengan suatu khabar berita, maka semak dan siasat kesahihanya terlebih dahulu…)) al-Hujurat: 6

Yuseri Yusoff said...

Bro kalo nak cek sendiri pergi saja ke laman SPR daftar pemilih, elok sekiranya nombor2 ini dikeluarkan selepas pihak pembangkang keluarkan. Tengok ada atau tidak.

Benar kita kena semak sebarang berita yang sampai kepada kita. Setuju dengan Anon 8.01AM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...