NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, August 20, 2011

Live : Singgah Sahur Dato Ahmad Maslan di Masjid India #BNBagus


Apa benda Datuk Ahmad Maslan buat di Masjid India tengah-tengah malam buta yang mana ketika ini pemimpin-pemimpin PR mungkin sedang enak dipeluk isteri muda masing-masing?

Namun lain pula dengan pemimpin-pemimpin BN ketika orang sedang enak dibuai mimpi, pemimpin-pemimpin BN terus bekerja mendekati rakyat tanpa mengira waktu dan lokasi. Hari ini Datuk Ahmad Maslan turun ke Masjid India untuk bersahur bersama-sama golongan gelandangan dan mereka yang tidak bernasib baik.


Mereka ini diraikan kerana mereka juga rakyat Malaysia, tiada jurang yang membezakan mereka dengan mana-mana pemimpin BN waima pemimpin itu bertaraf menteri sekalipun. Dalam program ini Datuk Ahmad Maslan turut menyeru kepada semua pucuk pimpinan BN supaya bekerja siang dan malam demi kejayaan bangsa dan negara Malaysia.

Selain itu beliau turut menekankan wadah 'tarbiah Ramadhan' iaitu dengan mengtarbiahkan ruh, badan, masyarakat dan alam semesta. Untuk berjaya kita kena bekerja waima subuh atau senja sekalipun. Inilah sikap pemimpin BN bekerja tanpa mengira masa berbanding dengan pemimpin pembangkang yang cakap lebih tapi formulanya langsung tiada.


YY : Semua pemimpin BN kena ikut cara Ahmad Maslan...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...