NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, January 8, 2011

Setiausaha PAS Hulu Selangor Cabul Budak, Tak Malu Ke Orang PAS?


Gambar di atas adalah hiasan artikel semata-mata, namun gambar di atas adalah kanak-kanak yang belajar di Pusat Asuhan Kanak-Kanak Islam atau PASTI.

Sebenarnya dari semalam lagi saya mendapat berita bahawa seorang Setiausaha PAS Hulu Selangor ditahan reman selama 5 hari kerana disyaki mencabul kanak-kanak yang belajar di Pusat Asuhan Kanak-Kanak Islam atau PASTI.

Malah dikhabarkan ramai lagi mangsa cabul oleh Setiausaha PAS Hulu Selangor ini cuma ianya tidak dilaporkan, oleh hal itu pihak polis menggesa supaya mereka dihubungi di talian 03-60641222 iaitu Ibu Pejabat Polis Daerah Hulu Selangor jika ada kanak-kanak lain turut menjadi mangsa kerakusan lelaki bangsat ini.

Saya juga pada awalnya tidak percaya berita ini, maklumlah ianya tidak dilaporkan oleh lidah rasmi PAS iaitu Haprak Daily. Tapi bila nombor IPD Hulu Selangor disertakan sekali menyakinkan saya bahawa ada tangkapan dilakukan oleh pihak polis terhadap Setiausaha PAS Hulu Selangor. Tidak percaya saudara pembaca boleh hubungi sendiri untuk mendapatkan pengesahan.

Nampaknya masyarakat serta anak-anak kecil kita hari ini terpaksa berdepan dengan persekitaran yang tidak selamat, ingatkan kalau di bawah orang PAS boleh la selamat, maklumlah kuat agama. Tapi jangkaan saya meleset.

Apa punya bangang la Setiausaha PAS Hulu Selangor yang cabul budak ini, kalau sesak-sesak sangat pun pergi la Chow Kit road bayar je kat bapok-bapok kat sana.

Kesian ibubapa kanak-kanak ini, mereka menghantar anak mereka ke sekolah PASTI untuk mendalami Islam dengan harapan menjadi anak yang berguna, namun cikgu sekolah PASTI pula mengambil kesempatan merosakkan serta menjejaskan fizikal dan emosi kanak-kanak terbabit.

Jika pada Julai 2005 seorang aktivis PAS di tahan kerana mencabul jurujual wanita kali ini pula seorang lagi orang PAS terlibat dengan kegiatan salah laku yang tidak bermoral. Adakah parti PAS dipenuhi oleh manusia yang tidak normal?

Orang PAS patut malu dengan kes ini, kepada semua pembaca. Jaga-jaga kalau hantar anak ke PASTI, kalau ada sebarang kelakuan aneh anak-anak kecil sila siasat, mana lah tahu kot didera secara seksual.

Awasi anak-anak kecil anda. Penjenayah ada di mana-mana.

Wallahuallam....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...