NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, December 12, 2010

GEMPAR : Pasangan Anwar Tampil Bawa Hujah Bodoh Beliau..?

Saya sudah dapat merasakan bahawa anak emas kesayangan Anwar Ibrahim adalah orang pertama yang akan tampil memberikan hujah balas mengenai pendedahan yang dibuat oleh Wikileaks. Sebagaimana kita sedia maklum dunia politik hari ini digemparkan dengan laporan Wikileaks di SINI .

Manusia kesayangan Anwar ini tidak lain dan tidak bukan ialah Azmin Ali yang diseru bertaubat oleh adik beliau sendiri mengikut laporan akhbar hari ini.

Azmin Ali mengatakan bahawa pendedahan yang dibuat oleh The Sun Herald adalah satu fitnah untuk menjatuhkan kredibiliti serta karier politik Anwar Ibrahim. Malah beliau mendakwa agen perisikan Singapura sudah sekelian lama bekerjasama dengan Cawagan Khas Polis di Raja Malaysia.

Yang paling mengelirukan adalah beliau mendakwa  Menteri Mentor Lee Kuan Yew tidak dapat menerima kepimpinan Anwar Ibrahim dan tidak mahu melihat Pakatan Rakyat menguasai Putrajaya kerana ianya akan menjejaskan kedudukan mereka di rantau ini. Aduh..kelakar sungguh kenyataan dibuat oleh 'kekasih' Anwar ini, sejak bila pula Singapura takut kepada Malaysia ni?

Untuk bacaan lanjut tulisan Azmin Ali saudara pembaca boleh merujuk di SINI

Baiklah Azmin, kalau tidak mahu bertaubat sekalipun tidak mengapalah, tapi kita gesa Azmin dengan Anwar saman sahaja The Sun Herald.  Ada berani..????

4 comments:

Anonymous said...

ya aku nak tengok dia saman AUD100Million mcam dia dok buat kat sini..tapi yang ni dalam AUD laa...baru ada class beb..

Azizan Yaakob said...

DOUBLE Y telah dipautkan ke mata angin (halaman artkel melayurayadaily). melayurayadaily terlalu banyak jadi berat bila klik. Nama ia sama sahaja. Jika ada ruang nanti saya akan muatkan disana pula. Terima kasih atas pautan sdr. Selamat berjuang dan teruskan menulis. Saya akan mengikutnya. salam.

Yuseri Yusoff said...

Terima kasih bro..

Anonymous said...

nak tanay sikit kat azmin dan anwar..apa punya bodoh engaku dua orang...kalo mahathir engkau orang saman..kenapa NALLA KARUPPAN , EZZAM DAN LEE KUAN YEW ENGKAU OLANG TK MAU SAMAN? lu olang pilih kasih ka? itu nallakaruupan sama ezam hari-hari ada taruh sama lu dua orang..tetapi banyak takutkaa itu rahsia lu dua orang bongkar kalau nalla masuk mahkamah? chit poddaahh SUVAJI THE BOSSS PONDAN DAAA...saman laa..mana ade telok kalau berani saman laa sama nalla dan ummi hafilda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...