NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, September 30, 2013

#PemilihanUMNO : Tiga Lagi Calon Dari Top 20 Exco Pemuda & Kenapa Mereka Perlu Dipilih?

Sambung dari dua nama dari top 20 calon Exco Pemuda [sini]

#03
CALON NO.13 : ROZAIDI JAMIL
Zed Zaidi nama yang tidak perlu diperkenalkan lagi, Zed Zaidi antara calon yang perlu diberi peluang untuk membarisi Exco Pergerakan Pemuda. Ini kerana berpandukan pengalaman PRU13, jelas artis turut berperanan untuk menarik minat dan sokongan org muda. Ia terbukti apabila pembangkang hanya perlu mengheret artis seperti Abby Abadi, Hairie Othman, Bob Lokman ke tapak ceramah bagi menarik kehadiran orang ramai ke program ceramah mereka.

Che Norhayati Che Omar (kiri) menerima sumbangan daripada Zed Zaidi

#04
CALON NO.63 - JEFRIZAL JAAFAR
Jefrizal Jaafar - 39 tahun lulusan LLB (hons) UKM, Pengerusi Program Latihan UMB merupakan 'tagteam' saya ketika kempen PRU13 merupakan individu yang mengetuai operasi warroom Pemuda BN di PWTC. Jeff merupakan Penolong Setiausaha Pemuda Bahagian Kuala Langat dan juga Pengerusi Biro IT & Aduan Awam Pemuda Kuala Langat. Turut terlibat dalam program bersama anak muda antaranya Jelajah Aman Kampus, Destinasiku UiTM, Jelajah Anakmuda IM4U & We Love PM.

Jefrizal dalam sidang media berkaitan isu penyelewengan tanah yang didedahkan TMK
#05

CALON NO.57 - AZRINIZAM IBRAHIM
Azrinizam Ibrahim - bendahari pemuda UMNO Bahagian Padang Besar ini antara pemuda yang aktif dalam ceramah jati diri Melayu dalam Majlis Perundingan Melayu (MPM), latihan dan kepimpinan, mahasiswa dan media baru. 

Mempunyai kelulusan Ijazah Sarjana Muda Tekonologi Maklumat (Multimedia) dan Sarjana Pengajian Strategi dari Universiti Utara Malaysia. Merupakan tulang belakang di sebalik kejayaan program Tweet #Merdeka55 yang berjaya dicatatkan dalam Malaysia Books Of Records.

Siapa top #06 hingga #20 pilihan saya...?

Ini calon pilihan peribadi aku, aku punya pasal la nak letak siapa atas siapa bawah...

Hahaha...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...