NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, March 11, 2013

#LahadDatu : Check Mate! Twitter & Emel AIC Mengesahkan Anwar Bertemu Nur Misuari #PrayForSabah

Paparan emel dari AIC yang mengirimkan empat keping foto :


Artikel sebelum ini pernah mendedahkan paparan emel yang dihantar di kalangan exco-exco Anwar Ibrahim Club (AIC) yang menghantar gambar Anwar Ibrahim bersama Nur Misuari. Sahabat blogger MyMassa menyiarkan satu paparan Twitter melalui laman blognya sekaligus mengesahkan berlakunya pertemuan di antara Anwar Ibrahim bertemu Nur Misuari pada 17 Julai 2012.

Artikel MyMassa [klik]


Sebelum itu, portal Manila Post dan Reuters terlebih dahulu mendedahkan perkara ini melalui laporan berita mereka yang mana Anwar Ibrahim tidak mengemukakan tindakan saman ke atas mereka sebaliknya Utusan Malaysia & TV3 yang dipersalahkan.

Walhal jika dilihat, impak berita yang disiarkan oleh Reuters lebih menjejaskan imej beliau berbanding dengan berita yang dilaporkan Utusan dan TV3. Pendedahan ejen perisikan Filipina dan juga Reuters sehingga kini masih gagal dijawab dengan baik oleh Anwar Ibrahim.





Anwar Ibrahim bertemu dengan Nur Misuari pada bulan 17 Julai 2012 di Strategic Review Forum, manakala Jeffry Kitingan pula bertemu dengan adik Kiram III pada bulan 5 Julai 2012. Pertemuan mereka terus menjadi tanda tanya kepada rakyat Malaysia sehingga kini.



Misteri pertemuan pemimpin pembangkang dengan Nur Misuari MNLF dan adik kepada 'Setan Sulu' Kiram III belum pun terjawab, negara dikejutkan dengan pengakuan bapa Saiful Bukhari.

Adakah ia secara kebetulan, atau ia benar-benar konspirasi?

Paling gempak, laman Facebook Nur Misuari bukan dikendalikan oleh pihak berkaitan dengan MNLF tetapi ia dikendalikan oleh orang PKR sendiri...

Nantikan pendedahan berikutnya...

Chiow!

Takut punya pasal, laman AIDC digodam semalam...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...