NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, September 14, 2012

#PRKampus : Anwar Ibrahim Taja Student UM?


Gambar dan cerita ini diperolehi daripada blog mahasiswa iaitu Mat Despatch Otai, tak perlu tulis lebih-lebih baca apa budak ini tulis tentang pergerakkan kumpulan pelajar pro-pembangkang yang giat dijalankan menjelang pilihanraya kampus :

Dengar citer budak-budak Pro Mahasiswa UM tengah masyuk sekarang ni. Ada sponsor besar dari luar. 
Nampak mewah semacam je aku tengok. Siap boleh buat road show lagi. Dengar citer road show ni sampai Pilihan Raya Kampus.  
Banyak betol duit, sekali pandang dah macam sama dengan road show Anwar Ibrahim. Bezanya Anwar guna BAS duit rakyat dan Pro-M guna duit mahasiswa..
EH..???  
haha.. 
Assumption aku je.  
Mana dapat funding untuk diorang buat road show?

Malas nak komen lebih-lebih, lagi pun prinsip aku - "student lawan student", orang luar seperti Nurul Izzah, Tian Chua, Elizabeth Wong, Shamsul Iskandar tak perlu ikut campur sebagaimana kamu lakukan dalam pilihanraya sebelum.

Kata blogger student itu juga, jika mahukan tempoh kempen bebas biarlah ikut peraturan kempen, ini tidak Pro-M sekarang sudah mula mengadakan roadshow di beberapa kampus dan ini jelas tidak adil kepada kumpulan Aspirasi Mahasiswa.

Selain itu blogger ini turut mempersoalkan dari manakah dana diperolehi oleh Pro-M dalam menggerakkan kempen sedemikian rupa?

KLIK [SINI] - untuk baca selanjutnya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...