NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, March 5, 2012

Krisis Azizan dan Phahrolrazi : PAS Pusat Temui Jalan Penyelesaian?


Ingatkan PAS menang di Kedah rakyatnya kini sejahtera, tetapi apa yang kita nampak rakyat Kedah sebenarnya tidak pernah sejahtera sejak PAS menang dan memerintah negeri tersebut :
PAS Pusat pada Isnin mengumumkan keputusan bahawa Pesuruhjaya 1 PAS Kedah, Datuk Phahrolrazi Zawawi dan Timbalan Pesuruhjaya II, Datuk Ismail Salleh perlu kembali menjadi exco negeri Kedah. 
Setiausaha Agung parti, Datuk Mustafa Ali berkata, ia merupakan keputusan yang dicapai pada mesyuarat khas Jawatankuasa PAS Pusat pada lewat Sabtu di Alor Setar, Kedah. 
"Datuk Seri Azizan Abdul Razak akan meneruskan tugasnya sebagai Menteri Kedah seperti biasa. 
"Manakalah YB (Yang Berhormat) Phahrolrazi dan YB Ismail perlu kembali semula sebagai exco dalam pentadbiram kerajaan negeri Kedah," katanya pada sidang media di ibu pejabat PAS di sini, Isnin.

1 comment:

Anonymous said...

Sepertimana yang selalu diungkapkan oleh Ustaz Azhar Idrus:

"Balik awal laa...!"

Lagi cepat kojol PAS Kedah..., bila parasit dan pelesit dipaksa bergabung..!

Aduhh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...