NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, March 14, 2012

KP Seputeh @RazlanRafii Dedah Khalid Ibrahim Dah Jadi Pengundi Hantu Demi Nurul Izzah?


Setiap kali tiba musim pilihanraya istilah pengundi hantu menjadi modal bagi Pakatan Rakyat dalam mencari kesalahan yang dilakukan oleh BN. Lebih-lebih lagi jika mereka kalah di kawasan tertentu pengundi hantu sering kali dijadikan alasan tentang kekalahan mereka.

Mereka kerap kali menuduh BN menggunakan pengundi hantu untuk memenangi dalam PRU, tetapi yang terbaru dikhabarkan Khalid Ibrahim juga turut terlibat menjadi 'hantu' dalam memastikan Pakatan Rakyat menang dalam PRU yang akan datang.

Sebelum ini Khalid Ibrahim dilaporkan merupakan pengundi berdaftar di kawasan Petaling Jaya, tetapi untuk PRU yang akan datang Khalid Ibrahim dikatakan mahu memastikan Nurul Izzah menang di Parlimen Lembah Pantai.

Khalid Ibrahim dikatakan telah meminjam alamat Universiti Malaya untuk menjadi 'PENGUNDI HANTU' di parlimen Lembah Pantai. Paparan di bawah merupakan lokaliti mengundi bagi Khalid Ibrahim sebelum ini :
Kad Pengenalan: 461214105273 / 0556617
Nama: ABD KHALID BIN IBRAHIM
Jantina: LELAKI
Lokaliti: 105 / 34 / 05 / 003 - JLN 16/2
Daerah Mengundi: 105 / 34 / 05 - SEKSYEN 16
DUN: 105 / 34 - BUKIT GASING
Parlimen: 105 - PETALING JAYA SELATAN
Negeri: SELANGOR
Baca pendedahan dibuat oleh saudara Razlan Rafii Ketua Pemuda UMNO Bahagian Seputeh :
Menarik sungguh permainan PKR demi menentukan kemenangan di PRU yang akan datang. 
PKR membuat permindahan beramai-ramai pengundi bagi menentukan kawasan yang mereka menang untuk kekal menang di dalam PRU yang akan datang. 
Terbaru, Tan Seri Khalid Ibrahim, Menteri Besar Selangor tidak lari daripada terlibat dengan proses pemindahan beramai-ramai penyokong tegar PR.
Tetapi, disebabkan mahu memastikan Nurul Ezah menang di Lembah Pantai, beliau telah meminjam alamat di Universiti Malaya untuk menjadi PENGUNDI HANTU di Lembah Pantai.
 Baca selanjutnya [KLIK]
YY : Kata dulang paku serpih, kata BN tapi PR pulak yang lebih-lebih pindah pengundi! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...