NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, January 5, 2014

Hard Rock Cafe di Putrajaya, @TanSriAseh Mula Berbelit Lidah!


Susulan laporan media mengenai pembukaan Hard Rock Cafe di Putrajaya mendapat bantahan ramai pihak di laman media sosial. Presiden Perbadanan Putrajaya, Tan Sri Aseh Che Mat mula mengubah nada mendakwa Tan Sri Yusof sekadar menyatakan minat untuk membuka HRC di Putrajaya melalui Facebook miliknya sekitar 8 jam yang lalu.

8 jam yang lalu bermakna Tan Sri Aseh sedar hasrat beliau dikecam pelbagai pihak menerusi media sosial :


Kenyataan Tan Sri Aseh di laman Facebook berbeza dengan apa yang dinyatakan kepada pihak media yang turut serta melawat ke tapak lokasi. Di mana media melaporkan HRC bakal dibuka dalam tempoh 3 atau 4 minggu bulan pertama tahun ini setelah dipersetujui oleh Tan Sri Syed Yusof.


Kalau Tan Sri Yusof sekadar menyatakan minat, tidak mungkin media melaporkan HRC Putrajaya bakal dibina setelah dipersetujui oleh Tan Sri Syed Yusof selaku pelabur syarikat itu?

Jika diteliti laporan media, ia menggambarkan Tan Sri Aseh sebenarnya yang mahu membuka HRC di Putrajaya sebab itu Tan Sri Yusof dan media dibawa melawat ke tapak lokasi yang dicadangkan.


Apa yang saya lihat sekarang adalah, Tan Sri Aseh cuba meredakan keadaan kerana hasrat beliau dibantah ramai pihak termasuk anak muda di Putrajaya. 

Sudah-sudahlah Tan Sri Aseh...

Buat malu kakitangan perbadanan Putrajaya jer dapat Presiden macam ni...!

Nasihat saya jangan buat Perbadanan Putrajaya macam harta peninggalan nenek moyang you Tan Sri.

Arioss...!

4 comments:

Anonymous said...

dia takut bila dah mati nanti anak cucu cicit dia merempat tak ada duit nak makan...so sebelum perkara tu terjadi termasuk laa janda dia kena sakau dengan jantan lain besok maka kena laa dia tinggalkan harta karun bertimbun supaya makan tak habis 7 keturunan...podah laa luu aseh...

Hablulyuzi said...

bro..mohon paut link http://hablulyuzi.blogspot.com

tq

wak tze said...

Semakin ditolaklah kerajaan sedia ada...

Anonymous said...

Bodoh gila tan sri ni. dapat title sbb pelopor disco dkt malaysia ke? Org melayu paling bodoh yg penah aku jumpa selepas nuar berahi puii la keturunan ko semua.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...