NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, May 5, 2013

[VIDEO] : Dua Pemuda Dibogelkan Penyokong PKR di Dataran Merdeka Sebab Pakai Baju BN #PRU13 #GE13



Ini adalah situasi terkini di Dataran Merdeka, gelagat kumpulan pengikut PKR memprovokasi serta mencetuskan kekecohan terhadap pengguna lalu-lintas.

Dua orang lelaki yang menunggang motorsikal turut diprovok kerana membawa bendera BN, selepas penunggang tersebut turut membalas provokasi mereka, motorsikal yang ditunggang oleh mereka ditendang.

Selepas berlaku pergelutan, pengikut PR mengepung serta memaksa mereka membuka baju BN yang dipakai jika mahu dilepaskan.

Di mana undang-undang ketika ini?

Sebab itulah kita minta pemimpin PR berikrar tempoh hari bahawa mereka tidak pernah mengarahkan penyokong mereka mencetuskan kekecohan sebagaimana surat OPS Harimau Belang yang tersebar tempoh hari!

Rujuk [SINI]

Jika beginilah situasi, saya dapat beranggapan bahawa Malaysia akan dilanda kekecohan yang lebih teruk berbanding apa yang berlaku semasa BERSIH3.0 - bertindaklah sekarang!

Tolak puak beruk daripada menjadi kerajaan di Malaysia.

Soalan bermain di fikiran saya, di mana PDRM ketika ini?

Apa Malaysia sudah tiada undang-undang?

5 comments:

Anonymous said...

sumpah undiku bukan untuk mereka BN[x]

Anonymous said...

anjing anjing pkr mmg sume anjing xde yg lebih anjing dari dorg tuh fuck..!!!

Anonymous said...

Undi saya bukan untuk DAP PKR PAS.

Anonymous said...

bodoh !!!! semua ada hak nak kempen la

Anonymous said...

Ramai mengatakan buat apa pun polis x dapat tuduh atas kesalahan semasa pilihanraya ini, Kes akan d tutup dan bunag jamban. Ini akibatnya Yg berlaku d PRU13, dan Sek 4. (3) Akta Kesalahan Keselamatan 2012 ( sosma) Polis x boleh ambil tindakan atas kepercayaan Politik..Ini bagusnya ..?.tp meka salah guna dgn keganasan ..setiap kalimada keganasan oleh puak puki mak ini..meka pukul org OK tp Org pukul dia tak Okey abis di naik turun dalm youtube..PDRM DAN DPR matuah u all d d bakul sampah ..bertegas lah sikit. Kerajaan tegas lah sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...