NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, April 15, 2012

Himpunan #BNPilihanOrangMuda Bersama @HishammuddinH2O @khairykj @azwanbro Di Kediaman DS @ZambryAbdKadir Dihadiri 10,000 Anak Muda!


Sempoi...

Himpunan BN Pilihan Orang Muda di kediaman Menteri Besar Perak DS Dr.Zambry Abd.Kadir dihadiri hampir 10,000 anak muda pelbagai bangsa yang telah mencatat sejarah tersendiri untuk negeri Perak.

Program yang turut dihadiri oleh Naib Presiden UMNO iaitu DS Hishammuddin Tun Hussein, Ketua Pemuda UMNO Malaysia YB Khairy Jamaluddin, Ketua Pemuda UMNO Negeri Perak Saudara Azwan Harun dan Ketua Puteri UMNO Dato Rosnah Shirlin ternyata meriah dan mendapat sambutan luar biasa dari anak muda Perak.



Anak muda sekitar Perak yang terdiri dari pelbagai bangsa ternyata telah memberi respon positif, malah menyatakan sokongan kepada BN dan berikrar bagi memastikan BN terus memerintah negeri tersebut.

Kesilapan dalam PRU12 yang lalu, di mana mandat diberikan kepada PR sebelum dirampas kembali oleh BN telah membuka mata ramai anak muda tentang ketidakmampuan PR dalam memerintah negeri tersebut.

Mungkin plan tranformasi parti yang diilhamkan oleh DS Najib Tun Razak telah mula direalisasikan oleh pemimpin-pemimpin tertinggi parti yang mana mereka kini dilihat lebih terbuka dan sporting bila bersama dengan anak muda.




BN memang pilihan orang muda!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...