NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, April 4, 2012

#AmanKampus : Forum Bertajuk 'Kuasa Mahasiswa' - Pemimpin Pelajar #ProPembangkang Mati Hujah!


Konvoi Jelajah Aman Kampus Fasa ke-2 yang kini menjengah kampus pantai timur selepas selesai melawati 3 buah kampus di utara tanahair. Kampus pertama yang dilawati oleh konvoi Jelajah Aman Kampus di negeri pantai timur adalah Kolej Universiti TATIuc.

Kini slot Suara Siswa yang menampilkan 4 ahli panel iaitu dua panel terdiri daripada peserta Aman Kampus dan dua wakil mahasiswa dari Kolej Universiti TATI. Manakala Presiden Alumni ASPIRASI Sdr. Mohd Shahar bertindak sebagai moderator.


Slot malam ini agak menarik perhatian kerana dua ahli panel yang mewakili Kolej Universiti TATI merupakan Presiden Mahasiswa Islam TATIuc iasitu Mohd Azri Omar.

Mohd Azri Omar - Presiden Persatuan Mahasiswa Islam TATIuc
Ahmad Faizal Omar - Presiden Jawatankuasa Perwakilan Mahasiswa UniKL


Hujah paling paling kelakar dari seorang pemimpin pelajar yang saya pernah dengar, lain moderator tanya lain dia jawab. Siap heret james bond, meggi boleh botakkan kepala bla bla bla...

Langsung tiada kaitan dengan topik yang dibincangkan...


YY : Mutu internet tidak memuaskan, video akan dimuat-naik kelak.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...