NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, November 13, 2011

[HOT] : Khalid Samad Bercakap Dengan Kerusi Di Parlimen Kuala Langat?

YB... kamu cakap dengan siapa? kikiki..
Dua hari yang lalu Prof. Zainal Kling mengatakan bahawa populariti PAS semakin merundum dan parti itu semakin ditolak rakyat terutama golongan melayu Islam gara-gara sanggup menjadi 'kuda tunggangan' DAP dalam Pakatan Rakyat.

Tapi ramai mengatakan bahawa kajian Prof. Zainal Kling tidak boleh dijadikan penandas aras untuk mengatakan bahawa PAS kini ditolak rakyat. Totok-totok lebai malang PAS menolak kajian ini dengan mengemukakan pelbagai alasan - malah ada yang mengatakan kajian yang dibuat oleh Prof. Zainal Kling tidak tepat.

Untuk membuktikan bahawa PAS semakin ditolak oleh orang Islam - sahabat saya yang berada di lokasi ceramah PAS yang diadakan di Morib, iaitu kawasan yang terletak di bawah parlimen Kuala Langat pada 11.11.11 yang lalu mengirimkan beberapa keping gambar untuk menyokong bahawa kajian oleh Prof. Zainal Kling ada kebenarannya.

Kerusi pun kerusilah YB... hehehe
Walaupun menampilkan 'tokoh anwarisme' yang berstatus YB PAS dari parlimen Shah Alam iaitu Khalid 'John' Samad dan ahli parlimen Kuala Langat dari PKR - YB Abdullah Sani sessi ceramah tersebut jelas tidak mendapat sambutan penduduk sekitar.

Hadirin yang hadir dalam sessi ceramah tersebut jika dihitung tidak lebih dari 15 orang - Secara mata kasarnya jika dilihat YB-YB Pakatan Rakyat ini hanya berceramah kepada kerusi dan bangku-bangku kosong.



Melihat situasi ini wajarlah sekiranya PAS 'sedar diri' bahawa perjuangan parti mereka yang kononnya membawa perjuangan Islam 100% kini mula ditolak oleh masyarakat orang Islam sendiri.

YY : Hebat Khalid 'John' Samad boleh bercakap dengan kerusi siutt... 

4 comments:

Kancil7513 said...

xde pun org ceramah..? Org menunggu ada la..

Anonymous said...

....alahai sedih sunggoh...lebih kerusi dari orang...

Kalau Si Khalid ni buat di Gereja...mesti ramai ...

HeroTamil said...

Ekceli,

kalau tanya org org Shah Alam pun,
Khalid Samad is not having a good time.
decAnything yang dikaitkan dgn Khalid Samad tidak akan mendapat sambutan.

@jebon anak

Anonymous said...

PADAN MUKA!!! TOLAK ORANG YANG MELACURKAN AGAMA DEMI UNDI KAFIR LAHANAT!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...