NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, April 11, 2011

Sibu : 3 Ribu Penduduk Dun Bawang Assan Ikrar Sokong BN!!

Semalam selesai makan malam di salah sebuah kedai makan di Sibu, saya membuat liputan calon Dun N47 Bawang Assan Datuk Seri Wong Soon Koh. Ceramah diadakan dalam 8.30 malam itu bertempat di antara salah satu kubu kuat DAP.

Ceramah ini diadakan di tengah-tengah bandar Sibu dimana majoriti penduduknya berbangsa cina. Saya melihat sambutan penduduk di Dun terbabit sangat memberansangkan di mana jumlah kehadiran mengikut jangkaan saya dalam 3,000 orang.

ceramah yang diadakan oleh SUPP mendapat sambutan luar biasa penduduk bandar Sibu, dimana mereka bersemangat dan berikrar masih mempercayai kemampuan BN untuk memerintah Sarawak. Laungan "Hidup BN!!' bergema di tengah-tengah bandar Sibu.


Double Y : Kubu kuat DAP pun BN rempuh.... apo nak di kato!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...