NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, July 15, 2013

#PRKualaBesut : Tak Sampai 60 Orang Hadir Ceramah PAS...


Jentera sendiri dengar ceramah mereka, bukan rakyat Kuala Besut!

Program ceramah PAS yang diadakan berdekatan dengan rumah Datuk Seri Idris Jusoh semalam menyebabkan PAS malu besar kerana ia hanya dihadiri kira-kira 30 orang sahaja dan lebih memalukan kebanyakkan hadirin yang hadir merupakan jentera kempen mereka sendiri.

PAS masih mengekalkan bentuk kempen kuno mereka dengan mengadakan ceramah, cuma program ceramah mereka kini tidak lagi menampilkan ikon-ikon Pakatan Rakyat sebaliknya hanya disampaikan oleh pemimpin-pemimpin kecil PAS yang kebanyakkan dari Kelantan.

Di mana pemimpin Pakatan Rakyat yang lain, kenapa mereka tidak membantu calon PAS Che Long 'CARI MAKE' merampas kerusi DUN 01 Kuala Besut?


Walaupun kempen PRK Kuala Besut dijalankan dalam bulan Ramadhan, penceramah PAS nampaknya tidak malu untuk memperkatakan serta menuduh BN dengan pelbagai tohmahan. Inilah bentuk perjuangan ekstremis PAS.

Inilah bukti kenapa awal-awal lagi Datuk Seri Idris Jusoh pesan, supaya PAS melupakan hasrat mereka untuk bertanding kerana ia tindakan tersebut merupakan cubaan yang sia-sia.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...