NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, June 22, 2013

[VIDEO] : HOT! Kekecohan Unit 'Anal' PAS & Geng #BlackOut505



Aksi kekecohan di antara peserta Black Out 505 dengan Unit 'Anal' PAS yang tercetus sekitar jam 5.00 petang tadi. Seperti biasa perhimpunan 'aman' yang dimomokkan oleh pembangkang sering dihiasi dengan aksi provokasi, pergaduhan yang mana telah menjejaskan keamanan di ibu kota.

Seperti dijangka jumlah sekitar 15 hingga 20 ribu orang sahaja yang berjaya dikumpulkan, baik BERSIH 1 hinggalah BERSIH 4 - angka ini tidak pernah berubah. Paling cikai pun campur semua lokasi saya gerenti tidak sampai 100 ribu yang turun berdemontrasi hari ini.

Mana pergi 1 juta rakyat kononnya menyokong perhimpunan ini?

Keadaan di Padang Merbok
Perhimpunan ini dikatakan bertujuan untuk membuat tiga tuntutan kepada SPR - namun ia turut diselitkan dengan aksi sekumpulan anak muda yang menuntut Jalur Gemilang ditukar kepada bendera ciptaan mereka.



Adakah ini masih belum cukup bagi pihak berkuasa membuat tangkapan, tapi sebelum tangkap 'deal' dulu dengan Ghani Patail bukan apa, nanti penat-penat polis tangkap, Ghani Patail pula malas mengemukakan pendakwaan.

Kahkahkah!

Berapa ratus kali langgar Akta Perhimpunan Aman daaa...!


Hanya di Malaysia pembangkang dibenarkan berhimpun walaupun jelas dan nyata  setiap tuduhan mereka hanyalah fitnah dan rekayasa Anwar Ibrahim!

Oh Malaysiaku...

Ehsan video : Geng #BELA13 - Tolak Kezaliman


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...