NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, January 18, 2012

[VIDEO] : @AzwanNur Berdamai Dengan Ummi Hafilda Selepas 7 Tahun Bergaduh...


Bila lihat keadaan keluarga ini, kadang-kala boleh jadi bengong...

Filem P.Ramlee 'Keluarga 69' pun tak 'sehebat' aksi keluarga ini...

Semuanya berantakkan, bermusuhan gara-gara seorang individu yang bernama Anwar Ibrahim...

Walau apa pun kita doakanlah yang terbaik...

Malas nak puji si Azwan Ali walaupun dia 'sebak' dalam sidang media tadi, maklumlah bukan kita tak biasa hari ini bermaaf-maafan esok lusa keluar balik ayat 'biadap' dari mulut dia...

Dari youtube :
Umi Hafilda Ali akan menarik balik laporan polis yang dibuat terhadap abangnya, Azwan berhubung ugutan bunuh yang diterima melalui mesej Twitter sebelum ini. Umi Hafilda berkata, beliau mengambil tindakan demikian selepas Azwan memberi jaminan akan melakukan akuan bersumpah di hadapan media dan memastikan keselamatannya terjamin. 
"Berkat doa ibu. Kami yang hampir tujuh tahun tidak bertegur sapa dan daripada musibah ini, kami berdamai. Saya bersyukur, Allah makbulkan doa ibu," katanya pada sidang media yang turut dihadiri Azwan, di sini tengah hari ini.

Azwan Ali juga memohon maaf kepada ke semua pemimpin negara yang dikutuk termasuk Tun Dr Mahathir. Azwan Ali juga dilihat menangis 'Sebak' bila nama Azmin Ali disebut sambil menafikan dia bukan penyokong kuat Anwar Ibrahim.Dia juga meminta jangan menghina keluarganya sambil menangis. 
Dan Azwan Ali juga bersumpah tidak akan menghina, mengeji atau pun mengutuk apa-apa pun melalui twitter dan facebook beliau dan berkemungkinan twitternya akan ditutup.
Ummi juga berkata Azwan Ali sudah berubah cukuplah menghina beliau. 
P/S:Kami doakan semoga Azwan dan Ummi berbaik semula dan bersatu sebagai keluarga.Tinggal sorang lagi tak tau bila nak insaf.
YY : Tahu kau nokkk takut dengan polis... keh3... orang tua cakap mulut mau jaga la nokkk! kikikiki.. eh apasal ambo pun cakap macam azwan... ahh gila!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...