NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Thursday, December 15, 2011

Al- Kisah Politik Puteri UMNO - 'Skandal' Dengan Bekas MB Kedah....

Fitnah yang tersebar sekitar tahun 2008
Shahanim Mohd Yusuf kini menjawat jawatan sebagai Naib Ketua Puteri UMNO Malaysia, ketika perhimpunan Agung UMNO tempoh hari blogger UMB Keris7Lok tidak melepaskan peluang mendekati mana-mana pemimpin yang lalu di hadapannya.

Kerana obses nak 'terjah' orang, pernah sekali kakak masak tomyam warganegara Thai cuba 'diterjah' dengan soalan mengenai politik tanahair. Apa punya 'gila' entah, apa pun siri 'Tikaman K7L' yang diilhamkan beliau satu inisiatif yang agak unik. Jadi 3 bintang untuk lu bro...

Shahanim Mohd Yusuf merupakan individu pertama yang 'diterjah' oleh blogger UMB yang diwakili oleh K7L, saya dapat menjangkakan bahawa K7L mesti 'terjah' isu panas yang pernah dikaitkan dengan Shahanim Mohd Yusuf sekitar tahun 2008.

Pada tahun 2008 banyak fitnah tersebar di laman internet kononnya Shahanim Mohd Yusuf mempunyai hubungan sulit dengan Menteri Besar Kedah ketika itu iaitu DS Mahadzir Khalid. Pelbagai gambar, video dikeluarkan oleh penulis yang tidak dikenalpasti identiti mereka.

Salah satunya boleh dicapai melalui laman ini - Skandal Menteri Besar Kedah

Hampir 3 tahun berlalu, akhirnya dapat jua kita mendengar jawapan dari tuan punya badan sendiri iaitu Shahanim Mohd Yusuf tentang fitnah yang melanda dirinya 3 tahun yang lalu.



Imbas memori 2008 mengenai fitnah ke atas Shahanim Mohd Yusuf dengan menonton video yang dimuat-naik oleh blogger PAS Greenboc :



YY : Lebih percaya kata tuan punya badan...

1 comment:

Konda Kondi said...

oiii fitnah! bukan akak kedai tomyam je...amoi jual buah pun aku tye!..haha..thx bro..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...