Tuesday, March 20, 2012

[VIDEO] : Anwar Ibrahim 'Korner Baring' Kena Sergah Dengan @khairykj


Nampaknya semakin hari semakin hebat Ketua Pemuda UMNO Malaysia YB Khairy Jamaluddin dalam membongkar pembohongan yang cuba dimainkan oleh Anwar Ibrahim. Sebelum ini Anwar Ibrahim 'mati akal' untuk menjawab hujah YB Khairy Jamaluddin berhubung isu berdagang dengan Israel.

Kali ini kita lihat pula aksi 'korner baring' Anwar Ibrahim bila 'disergah' oleh Ketua Pemuda UMNO Malaysia dalam Dewan Parlimen :



Itulah kita kata jika mahu berdebat dengan Perdana Menteri Najib Tun Razak adalah lebih baik Anwar Ibrahim melepasi YB Khairy Jamaluddin terlebih dahulu.

Tidak pun apa kata berdebat dahulu dengan Raja Petra Kamaluddin sebegaimana yang RPK mahukan. Itu pun jika benarlah Anwar Ibrahim berani dan tidak takut rahsia kejahatannya didedahkan oleh RPK [KLIK SINI]




Hahaha...

2 comments:

  1. KJ memang hebat! Nampaknya pemuda yang dulu anti KJ kini mula menerima beliau sbg Ketua Pemuda UMNO Malaysia!

    ReplyDelete
  2. In life there r many type of lies, we hv small lies, we hv big lies, n then we hv 9/11. But this lie tht bro pembangkang is spitting out is phenominal! Hw cud he think tht he wont get caught with his pants down? Facts r facts! Deceiving other ppl with lies is DOSA BESAR! PR ppl, r u seriously still considering how SUCI tht leader of urs is?

    ReplyDelete

Saya tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang komen yang boleh membuatkan anda didakwa di mahkamah. Komen yang lari tajuk artikel mungkin akan dibuang. Segala komentar adalah tanggungjawab anda sendiri.

Harap Maklum yer saudara....

-YY-