Saturday, January 8, 2011

GAMBAR PANAS : Pesta Liar Oleh Warga Indonesia di Sungai Buloh Selangor?


Gambar-gambar ini dikatakan dikirim oleh pembaca setia blog Anak Seberang. Pengirim mengatakan ini kejadian berlaku di Sungai Buloh. Sama ada benar atau tidak lokasinya saya sendiri tidak dapat memastikan.


Kalau benar pesta liar ini diadakan di Sungai Buloh, masakan pihak berkuasa tidak nampak dengan kejadian ini, lihatlah mereka berpesta liar, arak berselerakan dan diselitkan dengan lagu-lagu dangdut serta goyang 'bali' barangkali.


Kalau betul di Sungai Buloh, pihak Pakatan tidak sedarkah dengan kejadian ini? Apa komen Dr.Lolo, Ustaz Tantawi dalam kes ini?


Mana pergi pejuang-pejuang Islam dalam PAS? Tolonglah bendung gejala tidak sihat ini, kita tidak mahu perkara sebegini mempengaruhi kanak-kanak di sekitar Selangor khususnya.


Inilah akibat terlalu sibuk cari kesalahan di negeri lain, sibuk cari salah UMNO. Negeri yang di perintah oleh mereka sendiri pun masih terumbang-ambing.

Harap exco-exco yang ada di Selangor bendung gejala tidak sihat ini, Hasan Ali mana?

Gambar - Gambar di ambil daripada blog : ANAK SEBERANG

4 comments:

  1. Halal kata pimpinan PAS, sebab ini golongan syaitan dan pakatan pembangkang boleh berkawan. Yang tidak sesuai berkawan dengan mereka adalah UMNO/BN kerana bukan syaitan.

    Mohon dapatkan lokasi yang jelas,aku hendak pi, best jugak berdangdut dengan syaitan ni

    ReplyDelete
  2. Mesti puak2 setan Fuckatan kata Sungai Buloh kat dlm kawasan Kuala Lumpur bukan dlm wilayah mereka. Tak pun, nama UMNO mesti dikaitkan juga nanti... dasar setan, mane nak nmpk salah sendiri. Kah kah kah..

    ReplyDelete
  3. yg bangsa indon ko heboh, yg bangsa melayu bertudung ko buat senyap..dasar kepala munafik la lu..

    aku umno2 jugak, yg salah aku bantah..mcm cibai la sape anjur program kat putrajay aritu..

    ReplyDelete
  4. keh keh keh... anon 3:45am ni ketinggalan bas ke? Betul ke program yg ko sebut tu kat putrajaya? Cube periksa blk peta putrajaya & selangor. Program yg ko ckp tu kat area mane, cube tgk betoi2.

    Nk kata ko org umno, jgn nak menipu la weh. Puak setan fuckatan kalau spesis babi pun blh menyamar jd unta. Kah kah kah

    ReplyDelete

Saya tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang komen yang boleh membuatkan anda didakwa di mahkamah. Komen yang lari tajuk artikel mungkin akan dibuang. Segala komentar adalah tanggungjawab anda sendiri.

Harap Maklum yer saudara....

-YY-