Monday, January 9, 2012

[VIDEO] : Tian Chua Salahkan UMNO, Najib, Tun Mahathir? #Justice4Saiful901 #BebasAnwar901 #901



Dari awal lagi kita sudah jangka, apa jua keputusan yang diumumkan oleh mahkamah sama ada Anwar Ibrahim bersalah atau tidak mereka tetap akan menyalahkan BN,UMNO serta pemimpin-pemimpin negara atas tuduhan yang dihadapi oleh Ketua Umum mereka.

Dua aspek dapat dilihat awal pagi tadi, iaitu jika Anwar Ibrahim disabitkan bersalah UMNO/BN, Najib Tun Razak serta beberapa pemimpin negara yang lain akan dituduh dan difitnah kononnya bertindak sebagai 'tangan halus' di sebalik keputusan yang dibuat oleh mahkamah.

Apa saja situasinya, mereka akan tetap menyalahkan kerajaan kerana matlamat mereka hanyalah satu iaitu untuk merampas tampuk pemerintahan negara.

Syok jadi Anwar Ibrahim - semua keburukkan yang dilakukan oleh dirinya sendiri, bagi para pengikutnya ianya merupakan satu konspirasi UMNO/BN....

1 comment:

  1. Bagus jadi Anwar...kah..kah...

    Hang pon nak memBONTOT juga ?

    ReplyDelete

Saya tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang komen yang boleh membuatkan anda didakwa di mahkamah. Komen yang lari tajuk artikel mungkin akan dibuang. Segala komentar adalah tanggungjawab anda sendiri.

Harap Maklum yer saudara....

-YY-