NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, January 24, 2011

Pening Lalat : Wahai PAS Agenda Negara Islam Ada ke Tidak?

PAS semakin hari semakin pening, setiap kenyataan mereka kita boleh perlondehkan satu persatu. Begitulah hinanya PAS sekarang sejak menjalin hubungan sonsang dengan DAP.

Dek kerana kekeringan modal, PAS terus memanipulasikan isu penubuhan negera Islam untuk pengundi Dun Tenang. Modal kempen mereka untuk pengundi Melayu beragama Islam di Tenang adalah isu Negara Islam.

Baru-baru ini Cikgu Normala iaitu calon PAS untuk Dun Tenang berkata dalam ceramahnya di Felda Cempelak bahawa PAS tetap dalam agenda menubuhkan negara Islam serta penubuhan negara Islam ada dalam Perlembagaan PAS.?

Benarkah apa yang dikatakan oleh cikgu Normala ini? Agaknya siapa yang beliau hendak tipu? Adakah beliau fikir kita rakyat Malaysia tidak memerhati segala gerak geri dan setiap kenyataan yang dikeluarkan oleh para pemimpin PAS selama ini?

Kita sedia maklum bahawa Nizar Jamaluddin pernah mendedahkan bahawa tiada sebarang penubuhan negara Islam dalam perlembagaan PAS. Jom kita 'flash back' kembali memori orang PAS.

Dalam video ini Nizar menyatakan :

"Di manakah dalam transkrip PAS yang menyatakan bahawa PAS hendak melaksanakan negara Islam dalam Perlembagaan PAS". 




Jadi bagaimana pula Cikgu Normala kata bahawa ada dalam Perlembagaan PAS mengenai agenda penubuhan negara Islam? Adakah Cikgu Normala cuba MENIPU pengundi melayu di Dun Tenang?

Sekarang saya hendak tanya kepada semua pemimpin PAS yang pening lalat, ada atau tidak dalam Perlembagaan PAS mengenai agenda penubuhan negara Islam?

1 comment:

Anonymous said...

puak menate beruk hendak apa sebenarnya? sekali isle sekali bukan isle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...